Рекламации
Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока съгласно чл.125 и чл.126 от ЗЗП когато тя му е доставена при едно от следните условия:
1.1.1 Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед;
1.1.2 Цената, която Клиентът следва да заплати за стоките, не съответства на дължимата цена. Окончателната цената за доставка, се определя в офис на Спиди;
1.1.3 При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.
Клиентът има право да заяви подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка. В този случай е необходимо да заяви желанието си, писмено (по мейл) или устно (по телефон), в срок не по-дълъг от 7 работни дни на адрес гр. Сливен ,бул."Цар Освободител" №37,Часовник КОМ ЕООД, Интернет магазин.
1.1.4 Клиентът има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули на адрес гр. Сливен ,бул."Цар Освободител" №37, Часовник КОМ ЕООД,Интернет магазин. Връщането се допуска при следните условия:
• Заявката за връщане на стоката е подадена писмено на посочения от Часовник КОМ ЕООД електронен адрес за кореспонденция, в срок не по-дълъг от 7 работни дни, считано от датата на получаване на поръчката. Заявката трябва да съдържа: трите имена на клиента/титуляра на сметката,телефон за връзка,лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката
• Стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от Часовник КОМ ЕООД – фактура, гаранционна карта (ако е била издадена такава);
• Клиентът съгласува с представител на Часовник КОМ ЕООД адреса, на който Часовник КОМ ЕООД желае да получи обратно стоката;
• Клиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на стоката до посочения от представителя на Часовник КОМ ЕООД адрес. Часовник КОМ ЕООД си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума, в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.